Armani Exchange pyrkii tuomaan Armanin vision tunnetuksi laajemmalle yleisölle, laajentaen merkin saavuttavuutta sukupolvien yli. Armani Exchange juhlistaa jokaisen yksilöllisyyttä ja tärkeyttä, tarjoten värikkäitä ja persoonallisia silmälasikehyksiä, trendejä unohtamatta. Tuo esiin energisyytesi ja oma itsesi Armani Exchangen kehyksillä!
Giorgio Armanin vuonna 1981 perustama merkki Emporio Armani on suunnattu nuoremmille sukupolville. Kehysten nykyaikainen muotoilu ja materiaalien käyttö luovat brändin silmälasikehyksille ja aurinkolasikehyksille metropolisen ilmeen. Emporio Armani merkin laaja valikoima mahdollistaa oman persoonan ja tyylin ilmaisemisen.
Marcianon veljesten perustama Guess syntyi vuonna 1981. Guess aurinkolaseissa näkyy merkin pyrkimys olla muodin edelläkävijä ja uskallus yhdistellä moderneja yksityiskohtia näyttäviin kehyksiin.
Voguen silmälasimallisto inspiroi kantajaansa trendikkäiden ja klassisten mallien myötä. Kehysmallistosta löytyy niin arkisia malleja, kuin luovempiakin kehyksiä. Saatavilla myös kapeille kasvoille sopivia silmälaseja.
Brook Brothersin klassiset kehykset on suunniteltu käytännöllisyys ja laatu keskiössä. Merkin silmälasit ja aurinkolasit tunnetaan kevyistä materiaaleista ja linjoista.
Ralph on Ralph Laurenin nuoremmille sukupolville suunnattu merkki. Ralph kehysten modernius, trendikkyys ja pirteät värit tuovat esiin kantajansa huolettoman tyylin, unohtamatta naisellisuutta.