Ralph on Ralph Laurenin nuoremmille sukupolville suunnattu merkki. Ralph kehysten modernius, trendikkyys ja pirteät värit tuovat esiin kantajansa huolettoman tyylin, unohtamatta naisellisuutta.
Brook Brothersin klassiset kehykset on suunniteltu käytännöllisyys ja laatu keskiössä. Merkin silmälasit ja aurinkolasit tunnetaan kevyistä materiaaleista ja linjoista.
Giorgio Armanin vuonna 1981 perustama merkki Emporio Armani on suunnattu nuoremmille sukupolville. Kehysten nykyaikainen muotoilu ja materiaalien käyttö luovat brändin silmälasikehyksille ja aurinkolasikehyksille metropolisen ilmeen. Emporio Armani merkin laaja valikoima mahdollistaa oman persoonan ja tyylin ilmaisemisen.
Voguen silmälasimallisto inspiroi kantajaansa trendikkäiden ja klassisten mallien myötä. Kehysmallistosta löytyy niin arkisia malleja, kuin luovempiakin kehyksiä. Saatavilla myös kapeille kasvoille sopivia silmälaseja.
Arnette on Californiassa syntynyt kehysmerkki, jonka tuotteissa rento ja vapaa Californialainen elämäntyyli näkyy edelleen. Aiemmin surffaus ja skeittaus kehyksiin keskittynyt brändi on laajentanut valikoimaansa sopimaan nuorempien sukupolvien trendikkääseen tyyliin maailmanlaajuisesti. Arnetten silmälasit sopivat jokaisen yksilölliseen tyyliin, edullisesti.
Costa Del Mar merkki syntyi tarpeesta nähdä ja suojata silmiä meren rankoissa olosuhteissa. Nykyään Costa Del Mar silmälaseissa ja aurinkolaseissa yhdistyy laadukas linssiteknologia, kestävyys ja saumaton istuvuus. Merkki tekee myös aktiivisesti suojelutyötä maailman vesistöjen hyväksi.