Costa Del Mar merkki syntyi tarpeesta nähdä ja suojata silmiä meren rankoissa olosuhteissa. Nykyään Costa Del Mar silmälaseissa ja aurinkolaseissa yhdistyy laadukas linssiteknologia, kestävyys ja saumaton istuvuus. Merkki tekee myös aktiivisesti suojelutyötä maailman vesistöjen hyväksi.
Voguen silmälasimallisto inspiroi kantajaansa trendikkäiden ja klassisten mallien myötä. Kehysmallistosta löytyy niin arkisia malleja, kuin luovempiakin kehyksiä. Saatavilla myös kapeille kasvoille sopivia silmälaseja.
Giorgio Armanin vuonna 1981 perustama merkki Emporio Armani on suunnattu nuoremmille sukupolville. Kehysten nykyaikainen muotoilu ja materiaalien käyttö luovat brändin silmälasikehyksille ja aurinkolasikehyksille metropolisen ilmeen. Emporio Armani merkin laaja valikoima mahdollistaa oman persoonan ja tyylin ilmaisemisen.
Voguen silmälasimallisto inspiroi kantajaansa trendikkäiden ja klassisten mallien myötä. Kehysmallistosta löytyy niin arkisia malleja, kuin luovempiakin kehyksiä. Saatavilla myös kapeille kasvoille sopivia silmälaseja.
Ralph on Ralph Laurenin nuoremmille sukupolville suunnattu merkki. Ralph kehysten modernius, trendikkyys ja pirteät värit tuovat esiin kantajansa huolettoman tyylin, unohtamatta naisellisuutta.