Marcianon veljesten perustama Guess syntyi vuonna 1981. Guess aurinkolaseissa näkyy merkin pyrkimys olla muodin edelläkävijä ja uskallus yhdistellä moderneja yksityiskohtia näyttäviin kehyksiin.
Costa Del Mar merkki syntyi tarpeesta nähdä ja suojata silmiä meren rankoissa olosuhteissa. Nykyään Costa Del Mar silmälaseissa ja aurinkolaseissa yhdistyy laadukas linssiteknologia, kestävyys ja saumaton istuvuus. Merkki tekee myös aktiivisesti suojelutyötä maailman vesistöjen hyväksi.
Arnette on Californiassa syntynyt kehysmerkki, jonka tuotteissa rento ja vapaa Californialainen elämäntyyli näkyy edelleen. Aiemmin surffaus ja skeittaus kehyksiin keskittynyt brändi on laajentanut valikoimaansa sopimaan nuorempien sukupolvien trendikkääseen tyyliin maailmanlaajuisesti. Arnetten silmälasit sopivat jokaisen yksilölliseen tyyliin, edullisesti.
Giorgio Armanin vuonna 1981 perustama merkki Emporio Armani on suunnattu nuoremmille sukupolville. Kehysten nykyaikainen muotoilu ja materiaalien käyttö luovat brändin silmälasikehyksille ja aurinkolasikehyksille metropolisen ilmeen. Emporio Armani merkin laaja valikoima mahdollistaa oman persoonan ja tyylin ilmaisemisen.
Costa Del Mar merkki syntyi tarpeesta nähdä ja suojata silmiä meren rankoissa olosuhteissa. Nykyään Costa Del Mar silmälaseissa ja aurinkolaseissa yhdistyy laadukas linssiteknologia, kestävyys ja saumaton istuvuus. Merkki tekee myös aktiivisesti suojelutyötä maailman vesistöjen hyväksi.
Arnette on Californiassa syntynyt kehysmerkki, jonka tuotteissa rento ja vapaa Californialainen elämäntyyli näkyy edelleen. Aiemmin surffaus ja skeittaus kehyksiin keskittynyt brändi on laajentanut valikoimaansa sopimaan nuorempien sukupolvien trendikkääseen tyyliin maailmanlaajuisesti. Arnetten silmälasit sopivat jokaisen yksilölliseen tyyliin, edullisesti.