Giorgio Armanin vuonna 1981 perustama merkki Emporio Armani on suunnattu nuoremmille sukupolville. Kehysten nykyaikainen muotoilu ja materiaalien käyttö luovat brändin silmälasikehyksille ja aurinkolasikehyksille metropolisen ilmeen. Emporio Armani merkin laaja valikoima mahdollistaa oman persoonan ja tyylin ilmaisemisen.
Arnette on Californiassa syntynyt kehysmerkki, jonka tuotteissa rento ja vapaa Californialainen elämäntyyli näkyy edelleen. Aiemmin surffaus ja skeittaus kehyksiin keskittynyt brändi on laajentanut valikoimaansa sopimaan nuorempien sukupolvien trendikkääseen tyyliin maailmanlaajuisesti. Arnetten silmälasit sopivat jokaisen yksilölliseen tyyliin, edullisesti.
Armani Exchange pyrkii tuomaan Armanin vision tunnetuksi laajemmalle yleisölle, laajentaen merkin saavuttavuutta sukupolvien yli. Armani Exchange juhlistaa jokaisen yksilöllisyyttä ja tärkeyttä, tarjoten värikkäitä ja persoonallisia silmälasikehyksiä, trendejä unohtamatta. Tuo esiin energisyytesi ja oma itsesi Armani Exchangen kehyksillä!
Ralph on Ralph Laurenin nuoremmille sukupolville suunnattu merkki. Ralph kehysten modernius, trendikkyys ja pirteät värit tuovat esiin kantajansa huolettoman tyylin, unohtamatta naisellisuutta.
Costa Del Mar merkki syntyi tarpeesta nähdä ja suojata silmiä meren rankoissa olosuhteissa. Nykyään Costa Del Mar silmälaseissa ja aurinkolaseissa yhdistyy laadukas linssiteknologia, kestävyys ja saumaton istuvuus. Merkki tekee myös aktiivisesti suojelutyötä maailman vesistöjen hyväksi.